Jumat, 24 Juni 2016

Insinyur Sa Tuu Pintar Baakal

          Erang ka'ulun insinyur menganggur lumanyan lawah, hanye lawah mahi kahaba gawian, pas helang 2 wulan hanye nguka usaha klinik medis. hnye ngulah spanduk hgn muka toko ni...sa tulisan ni "Nyamare panyakit ekat 1 juta, amun puang ware maka duit mulek jari 2 juta".


          Bulu naan erang kaulun dokter sah ngira iru sebuah kesempatan himpan kahaba duit 2 juta bulu tulak hanye ma klinik iru.

Dokter: “Aku haut kawawaian indera pengecap hang wa ku.”

Insinyur: “Perawat, awat nu ngutik obat teka kotak 22, bulu ampi u'ut 3 kapetak hampi wawa dokter iru.”

(bulu perawat iru ngaraja sesuai na huyu, seketika dokter iru nantiak).

Dokter: “Ina Bensin!”

Insinyur: “Salamat! Indera pengecap nu haut ware. Biaya ni Rp. 1 juta.”

(Dokter marasa taganggu bulu mulek lagi hanye himpan ngampulek duit ni).

Dokter: “Aku haut kawawaian itungen ku, aku puan gkaitung inun inun.”

Insinyur: “Perawat, enei nu obat teka kotak 22, bulu ampi u'ut 3 kapetak hampi wawa dokter iru.”

Dokter: “Tapi iru bensin!”

Insinyur: “Selamat! Itungen nu haut mulek lagi. Biaya ni Rp. 1 juta.”

(Dokter sangit bulu mulek lagi nelang ipapura pehe).

Dokter: “Paninungan ku haut puang jelas.”

Insinyur: “Yah, aku mahi obat amun tiba iru. Iri aku ngampulek duit nu Rp. 2 juta.”

Dokter: “Tapi ina ekat Rp. 1 juta!!”

Insinyur: “Wahhh...Selamat! Paninungan nu haut mulek lagi, ina biaya ni  Rp. 1 juta!”

(Palus, Ekat suni dokter iru daya duit ni wawai 3 juta, daya bayar kawan panyakit ni)

Sekian sarita teka aku,,,semoga ina jari hiburan bagi takam katuluhh

Tidak ada komentar:

Posting Komentar